مصاحبه آرشیو خبر ها
جواب بوفون به صحبت های توتی !  هرگز سعی نکردم برای عدم موفقیت بهانه ای درست کنم

جواب بوفون به صحبت های توتی ! هرگز سعی نکردم برای عدم موفقیت بهانه ای درست کنم

جانلوئیجی بوفون کاپیتان و اسطوره یوونتوس در مصاحبه جدید خود در مورد یوونتوس ، پیروزی برابر رُم و حاشیه های بوجود آمده پس از این بازی گفت .

" من با توتی هم عقیده نیستم و پس از نود دقیقه تلاش بدنبال جنجال نخواهم بود . فکر نمی کنم که صحبت های او درست باشد زیرا ما تلاش زیادی در زمین داشتیم و پیروز شدیم "

" این حرف بخاطر این نیست که نتیجه به نفع من بوده ، بلکه به دلیل این است که آن صحبت ها با خشم و ناراحتی زده شده . ما همه برای پیروزی تلاش می کنیم و می خواهیم برنده باشیم اما در صورت موفق نشدن نباید پیروزی حریف زیر سوال برود و این چیزی است که فراموش شده بود "

" من در طول دوران حرفه ای چیزهای زیادی را بدست آوردم همچنین بسیاری را هم از دست دادم. اما هرگز سعی نکردم برای عدم موفقیت بهانه ای درست کنم "

" من با یووه سوم ، چهارم و برای دو سال هفتم شدم اما فکر می کنم شما هرگز ندیده باشید که بوفون علیه کسی مصاحبه کرده باشد یا طوری صحبت کند که حریف را تهدید کند تا مورد حساسیت مردم قرار بگیرد و به گونه ای نتیجه گیری شود که حریف نسبت به ما و همه بد و خیانتکار است "

" به نظرم باید به همه احترام گذاشت و پس از هر باخت کنترل بیشتری داشته باشیم. اتفاقاتی که در بازی برابر رُم افتاد را همه دیدند ، اشتباهات برای همه بود اما نتیجه گیری بطور عجیبی ضد ما انجام شد . ما برای همه تیم ها ارزش و احترام قائل هستیم اما قدرت ما در طول چند فصل گذشته ثابت شده است "

" در ادامه رقابت ها می خواهیم با قدرت کار کنیم و همه امتیازات را بدست آوریم. در یوونتوس همیشه باید برای پیروزی تلاش کنیم و ما می خواهیم در هر رقابت پیروز باشیم. ما از شکست درس میگیریم و برای پیروزی تلاش می کنیم و این چیزی است که باید انجامش دهیم "

" جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: